Skip links

Як повернути товар?

Адреса: м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7А, БЦ GELIOS.

Телефон сервісу: (073 231 23 71 — Номер гарячої лінії)

Обмін і повернення товару належної якості

Після покупки з’ясувалося, що товар Вам не підходить. Не хвилюйтесь, Ви маєте право обміняти або повернути товар, в офісі «Смарт каса» 

Обміняти або повернути товар належної якості, що Вам не підійшов можна протягом 14 днів з моменту покупки, згідно Закону України «Про захист прав споживачів» (ст. 9)

Ми цінуємо ваш час, тому просимо вас ознайомитися з умовами обміну і повернення товару (згідно ст.9):

  • товар не використовувався і не має слідів експлуатації;
  • збережений товарний вигляд товару та його комплектуючих;
  • у товару відсутні механічні пошкодження, потертості, подряпини;
  • збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;
  • товар в повній комплектації.

Для обміну або повернення товару вам необхідні:

  • документ, підтверджуючий покупку;
  • документ, що засвідчує особу;
  • банківська картка, в разі покупки товару за допомогою банківської карти.

Обміняти або повернути товар можна в офісі «Смарт каса» за адресою: м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7А, БЦ GELIOS.

Обмін і повернення товару неналежної якості

Товар неналежної якості може підлягати обміну (поверненню) протягом гарантійного строку, який становить 12 місяців з дати активації пристрою.

Умови обміну (повернення):

  • збережено розрахунковий документ з датою продажу;
  • товар не зазначений в переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню);
  • виявлено істотний недолік протягом встановленого гарантійного строку.

У випадку виявлення недоліку товару:

  • безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку (ця вимога може бути пред’явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено – протягом 10 років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника);
  • відшкодування усіх витрат, повязаних з усуненням недоліків товару.

Терміни обміну (повернення):

  • у випадку гарантійного терміну – це 12 місяців;
  • у разі виявлення недоліку – 14 днів на його (їх) безоплатне усунення (або за домовленістю сторін);
  • у разі виявлення істотного недоліку – індивідуально.

Гарантійні зобов’язання компанії Смарт каса

Якщо Ваша техніка несправна, не переживайте. На товари, придбані в «Смарт каса», надається гарантія. Термін гарантії на техніку ТМ «Смарт каса» складає 12 місяців від дати активації пристрою в особовому кабінеті власника. На кожен наш пристрій поширюються стандартні гарантійні зобов’язання. 

073 231 23 71 — Номер гарячої лінії

Протягом гарантійного терміну Ваш несправний товар може бути безкоштовно відремонтовано або замінено, за умови дотримання правил і умов експлуатації, указаних в гарантійній документації до Вашого товару.

Ми цінуємо ваш час, тому просимо вас звернути увагу на умови гарантійного ремонту товару:

  • перевірте гарантійний термін, зазначений в гарантійному талоні або інших документах на товар;
  • переконайтеся, що товар не має слідів порушення правил і умов експлуатації, зазначених в інструкції виробника;
  • переконайтеся, що товар не має механічних пошкоджень.

Для проведення гарантійного ремонту переконайтеся в наявності документа, що підтверджує покупку та ви можете звернутися в Авторизований сервісний центр за номером телефону 073 231 23 71

Терміни умови повернення коштів за товар як належної так і неналежної якості:

Відповідно до закону, при поверненні товару належної якості розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день повернення покупки (розірвання договору). Якщо у продавця немає можливості повернути гроші відразу — виплати проводяться не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.

Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата — банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити або готівкою.

Сервісна підтримка